Aby ułatwić kontakt telefoniczny w najważniejszych aktualnie sprawach, od 18 marca zostały uruchomione 3 nowe linie tematyczne pod nowymi numerami telefonów:
nr telefonu 22 290 87 01
obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji
obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły
nr telefonu 22 290 87 02
obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców
nr telefonu 22 290 87 03
obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej
Pod tymi numerami konsultanci będą dostępne w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7 – 15
Ogólnopolska linia telefoniczna pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt) w godzinach 7-18 nadal jest do dyspozycji.
Po wybraniu „0”(połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
2 – Renty i emerytury,
3 – Zasiłki,
4 – Informacje dla ubezpieczonych,
5 – Informacje dla płatników,
7 – Wsparcie dla przedsiębiorców
9 – Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu
Zobacz również << Jak wygląda kwarantanna przy podejrzeniu koronawirusa? Przewidziano duże kary >>